Reis Forum .nl

Nieuw Zeeland Reis Forum .nl

Camper gezocht eind 2007
Door:
v.d.Berg
- Gast

Datum:
20-08-2006 15:57:38
Wij willen 1/2 oct - 1/2 dec 2007 met een camper/van door Nzland. Iemand camper/van te koop/huur tegen die tijd?

Groet, Jan
Door:
sandra
- Gast

Datum:
30-08-2006 13:46:24
Hallo Jan,

Wij gaan in oktober a.s. met een camper door NZ reizen. Wij hebben hem gehuurd via www.escaperentals.co.nz Het zijn (beschilderde) campers ouder dan 2 jaar waardoor de prijs ook enigsinds gedrukt word. Misschien is het wat.

Groeten Sandra
Door:
conny neggers
- Gast

Datum:
15-10-2006 09:42:47
Hallo Sandra,
Op dit moment zijn jullie waarschijnlijk aan het genieten van Nieuw Zeeland. Wij gaan in februari weten nog niet of het met een camper of auto word??
Zou graag jullie ervaring willen horen. (twanenco@hetnet.nl)Andere ervaringen zijn ook van harte welkom!! We horenhet wel!!
Groetjes Conny
Door:
Marco Dilven
- Gast

Datum:
10-07-2007 12:27:44
Beste Jan,

18 oktober 2007 vliegen mijn vriendin en ik terug naar Nederland nadat we een jaar in NZ gewoond en gewerkt hebben. We hebben een verlengde Toyota Hiace te koop voorzien van een 2-persoonbed en alle benodigde kookspullen inclusief 2-pits gasstel. Voor vragen en/of foto's mail me gerust.

Groeten Marco
Door:
Leon
- Gast

Datum:
20-08-2007 16:09:44
Marco,

Kun je meer informatie geven over je Toyota?

Groeten,

Leon

Door:
Andre
- Gast

Datum:
09-10-2009 11:40:51

Wij verhuren particulier onze camper Knaus Sport Traveller 6 pers. Ideaal voor families met kinderen maar ook voor vakantie met z'n tweeën. Voor meer info kijk op www.camperverhuur.banach.nl
Wij hebben nu een actie lopen voor vroege boeking.

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed