Reis Forum .nl

Nieuw Zeeland Reis Forum .nl

camper te leen in Auckland
Door:
Wendy
- Gast

Datum:
26-10-2006 11:57:34
Wij zijn een NLs gezin met 3 kleine kindjes en wonen sinds 1,5 jaar in NZ. We hebben een Toyota Hiace, compacte complete luxe campervan voor eigen gebruik en voor familie die ons op komt zoeken. Voor een heel redelijk bedrag lenen we 'em ook uit. In 2007 is 'ie vanaf maart nog beschikbaar. Dus... heb je interesse? Mail dan voor meer info naar wannahavesnz@gmail.com
Door:
Mandy Rouwet
- Gast

Datum:
06-11-2006 20:02:31
Reactie op de camper van wannahavesnz@gmail.com
Wij hebben de volledig ingerichte camper (met vierwielaandrijving) vijf weken geleend en het is een heel mooi en comfortabel busje met alle comfort. Door het pop-up dak konden we er in staan (ook mijn vriend die 1.98m is), erg handig als je bijvoorbeeld in de camper wilt koken. Koelkast met vriesvak(!), twee kookpitjes, kraantje en wasbak aanwezig. Alles in goede staat. Daarnaast hebben we gebruik mogen maken van het chemisch toilet en een kacheltje (lekker voor als het 's avonds afkoelt). Voldoende opbergruimte voor de spullen (ook voor bijv. een gezin). Wij zijn in ieder geval niks tekort gekomen en kunnen iedereen aanraden deze camper te lenen. De familie is zeer gastvrij en geeft goede tips.
Door:
Rein Smit
- Gast

Datum:
08-11-2006 23:21:33
Ik ben een vacantie naar NZ aan het voorbereiden De planing is nov. dec.2007 enjan. febr. 2008
Ik wil reageren op de mail van Wendy,
wannahavesnz@gmail.com Betreft de campervan.
Is de campervan vrij deze periode??
En wat is het prijskaartje ??

Wij reizen samen totaal 2 pers 67 en 64 jaar oud.

Wij wachten uw reactie met spanning af

Hgr. Rein Smit

Door:
Wendy
- Gast

Datum:
21-11-2006 22:56:08
Beste Rein,
Via de mail heb ik al gereageerd: vanaf maart 2007 is de camper (vooralsnog) nog beschikbaar. Dus dat zou zeker kunnen!
We vragen 75 dollar per dag inclusief verzekering. En de camper heeft alles wat je nodig hebt voor een fijne rondreis. En we kunnen alles voor je regelen, zelfs ophalen van het vliegveld, eerste nacht bij ons in huis incl. maaltijden, routekaarten, tips, etc. Foto's heb ik al gemaild. Wil je meer weten: mail gerust naar wannahavesnz@gmail.com
We ontvangen jullie graag in dit mooie land! Wie weet tot ziens!

Groetjes, Wendy en Jos vanuit Auckland, NZ
Door:
Lenie
- Gast

Datum:
12-02-2007 11:04:31
Hoi Wendy en Jos,
Gaat het om nieuw zeelandse dollars, zoja, hoeveel is dat in euro's?
groetjes Lenie
Door:
yvonne van doren
- Gast

Datum:
15-05-2007 22:23:59
Beste Wendy,

Ik lees toevallig jullie berichtje via internet. Wij willen van eind november 07 tot eind januari 08 rondtrekken door NZ. Wij zijn ons nog aan het orienteren, hoe we dat het beste kunnen gaan doen. Onze vragen zijn: Is jullie camper nog vrij voor deze periode en hoeveel gaat dit dan kosten?

In afwachting op jullie reactie,

Met vriendelijke groet,

Joran van den heuvel en Yvonne van doren.
Door:
Ronny Lunenburg
- Gast

Datum:
01-10-2007 20:43:09
Hallo Wendy,

Wij zijn op zoek naar een camper voor de november maand 2007. Is jullie camper nog beschikbaar? We eindigen in Christchurch, is dat een probleem? Ik reis met mijn vriendin.

Ik hoop snel van je te horen.

vr. gr. Marloes en Ronny
Door:
magda, rudi
- Gast

Datum:
24-02-2008 19:37:58
Hallo Wendy
wij zijnop zoek naar een camper voor de maand januari of februari. is de camper nog vrij?wat is de prijs?
groetjs
Door:
Nico van der Fange
- Gast

Datum:
07-04-2008 21:55:55
Hoi Wendy,

Wij komen op 17 dec.2008 aan in Auckland en vertrekken weer op 08-01-2009 vanuit Auckland. Hoeveel kost je camper voor die tijd in euro's?
Door:
magda, rudi
- Gast

Datum:
14-04-2008 17:41:25
hallo wendy .
wijkomen op 26 november in Cristchurch aan en vertrekken op 15 december . is de camper dan beschikbaar en wat is de prijs in euros?
Door:
Margriet en Aad de Nooijer
- Gast

Datum:
21-04-2008 21:41:42
Hallo Wendy,
We zijn nog maar net terug uit NZ, maar willen voor een derde keer naar Aotearoa.Misschien in 2009. Kun je bij benadering aangeven, welke tijden je de camper nog vrij hebt?En hoe lang van te voren moet je afspraken maken? We zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar de prijs en of het mogelijk is om b.v. een optie te nemen.
Door:
Nick
- Gast

Datum:
28-06-2009 02:49:02
Hallo Wendy, Ik wil met mijn vrouw (ook Wendy) en 4 jarige dochter vanaf Februari 2010 2 maand door NZ reizen. Bij veel 4x4 campers is er sprake van een daktent waardoor het moeilijk is om met z'n drieen in 1 ruimte te slapen. Volgens mij kan dat bij die van jullie wel? Verhuren jullie de camper nog steeds? Zo ja, is hij beschikbaar en wat vragen jullie voor ervoor? Heb je eventueel nog foto's van de camper? Vriendelijke groeten, Nick Bruin.
Door:
Alex
- Gast

Datum:
19-10-2010 13:53:27
Hoi Wendy,

Is deze camper nog vrij in de laatste week van december 2010 en de eerste 3 weken van januari 2011? We zijn nog plannen aan het maken en waarschijnlijk komen we (2pers) 4 weken naar NZ. Ik ben erg benieuwd of de camper nog vrij is en wat de prijs bedraagt. Groetjes Alex

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed